Peddelpraat Paaskamp 2018 in Luxemburg,

Le Rallye de Pâques à Kautenbach Easter Ralley Canoe Kayak Luxembourg (CKL)

Datum: vrijdag 30 maart tot en met maandag 2 april
Inschrijven: Via mail:
Voor Wie: Iedereen die kan kanovaren. Dus jong, oud, man of vrouw, solo of duo, kayak of canadees, iedereen is van harte uitgenodigd.
Uitrusting: Boot geschikt voor stromend water, drijfvermogen, helm en zwemvest zijn verplicht. Goede zin spreekt vanzelf.

Ook in 2018 gaat het Peddelpraat Paaskamp naar de Ardennen en sluiten we aan bij, de door Canoe Kayak Luxembourg georganiseerde, ICF EasterRalley. Zij hebben de vergunningen om in Luxemburg te mogen varen.Kamperen doen we weer bij www.campingkautenbach.lu. Je zorgt voor je eigen tent of caravan en als je dat niet wilt kun je een caravan of huisje huren van de camping.

Hoe het weer gaat worden? Dat kunnen wij niet voorspellen, maar ben op alles voorbereid. Reken op zon en sneeuw. Wij proberen te zorgen voor mooi water.

Op zaterdag plannen we een gezamenlijke barbecue. Wij zorgen voor vuur, houtskool, rooster en een dak voor als het weer tegen zit. Voor het eten moet je zelf zorgen. Misschien bakken we wel verse appeltaart?

De planning voor het varen hangt af van de waterstanden en de ervaring van de deelnemers. Voor elke groep op het water zullen er tochtleiders aanwezig zijn om alles in goede banen te leiden en indien gewenst kunnen we uitleg geven hoe je het beste kunt varen. Ook voor canadezen zullen er mogelijkheden zijn voor instructie.
Dus, geef je op en kom WW varen op het Peddelpraat paasweekend 2018.

Nog vragen? Onderaan staan de mailadressen van Kees Grim en Carool Borneman, bij hen kunt u terecht voor antwoorden.

Namens de organisatoren tot ziens op het paaskamp.
Kees Grim:
Carool Borneman: